Det börjar bli vintrigt ute...

Snacka om att vädret slår om fort... i måndags regnade det och var +5-6 grader ute och i morse var det -8° när jag cyklade till jobbet, brrr... tur att dem för engångs skull hade varit ute i god tid och sandat alla cykelbanor annars hade det som isbanor på alla cykelvägar imorse eftersom det inte hann torka upp igår efter måndagens regn. Det är så fint ute med all den vita frosten på gräsmattorna, träden och alla hustaken nu är det bara snön som saknas.

Det blev ingen träning i måndags, hade lite känningar i huvudet så jag gick en sväng på stan och shoppade mina första julklappar, wiiee... känns skönt att man har kommit igång med julshoppingen.

Igår vaknade jag med migrän :o(... jag stoppade i mig lite piller och begav mig av till jobbet. Som tur va så gav det med sig under dagen så det blev innebandy på kvällen som vanligt. Vi var hela 7st som spelade igår, mitt lag hade en avbytare... trots att vi var en spelare mera än det andra laget så fick vi stor stryk... hmmm. Man blir så sjukt svettig av att spela innebandy... så oootroligt skönt man är skönt slut i hela kroppen när man kommer hem efter att ha spelat 1 timme... I love it!

Ikväll blir det gymmet ialla fall, hoppas jag då hade jag tänkt köra Rygg & Axlar. Jag får kasta om lite i schemat eftersom det varken blev styrketräning i söndags eller måndags, i morgon blir det Armar och mage... benen hoppar jag dem blir ju lite tränade utav både innebandyn och löpningen i söndags.

Dags att jobba lite till innan det är dags för förmiddags fikat...


Ha det gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0