Det närmar sig...

Ååh så var det fredag igen... sweet!!! Ikväll så är det ju Idolfinalen... måste man ju kolla på. Vem tror ni vinner???
I helgen blir det till att springa på stan för att shoppa lite julklappar, inte många dagar kvar nu till jul och på lördag eftermiddag ska vi julpyssla med våra vänner ... mysigt... Maria som håller i julpysslet gör världens godaste saffransbullar som hon brukar bjuda på medans vi pysslar... mmmm gott, jag har längtat hela året efter Marias bullar.

Igår blev det ingen fika på stan ; o) utan det var gymmet som gällde istället... jag körde Axlar & Rygg, fick bra kontakt både i axlarna och ryggen igår... men jag kom på nåt som saknas... jag har inte ätit VIP-X på ett tag det kan nog vara därför som jag tar slut så fort på gymmet nu för tiden, har beställt nytt nu så jag hoppas att det kommer ge lite mera power på gymmet fram över. När jag går på muskelgrupp nr:2 så är jag helt slut i kroppen, har ingen ork kvar...

Övningarna blev följande (6-12 reps/övning):
4 x 25kg Baksida axel i maskin
4 x 5/4kg Hantellyft åt sidan raka armar super set
4 x 4/3kg Fjärilen stående
4 x 10kg Hantelpress 90° vinklade armar
3 x 21.5kg Militärpress skivstång stående
3 x 12.5kg Hantelpress
3 x 21.5kg Skivstångsdrag mot hakan
4 x 25/30kg Chins (hjälpvikt) 
3 x 40kg Lats drag smalt grepp
4 x 40kg Lats drag brett grepp
4 x 45kg Kabel rodd smalt grepp




På söndag kommer hon med ljuset i sin krona... Santa Lucia... 11 nätter före jul...


Hoppas att ni får en mysig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0