Tiden springer förbi...

Ooooh vad tiden går fort just nu, bara 14 dagar kvar till jul.... mysigt! Den här veckan har det varit fullt upp med jobb och träning, har varit lite dålig på att uppdatera i bloggen den här veckan.

Kan börja att nämna lite om helgen som varit, vi var ju på 20-års firande med Mickes jobb i fredags vilket var mycket trevligt vi var ca 200 personer med personal och kunder + respektive, det bjöds på god mat, mode visning från dm Mode, Lars Eriksson var där och gjorde lite stand-up samt ett band som spelade senare på kvällen. Matchen mellan VIK och Almtuna var ingen höjdare VIK förlorade på straffar. När vi gick hem på kvällen, klockan var väl vid ett tiden när Micke och jag gick fick vi en påse (goodie bag) med en soft shell jacka och ett erbjudande på dm Mode, mycket trevligt.

Resten av helgen bestod bara av mys, var ut till plantagen på lördagen och köpte lite julblommor.

I måndags var man tillbaka på gymmet i vanlig ordning, vi körde Bröst, Mage & Baksida ben... passet gick bra har fortfarande träningsvärk i brösten, är öm i revbenen...

I tisdags hade vi planeringsdag med jobbet hela dan... avslutade sen kvällen med att gå på årets julkonsert i Västerås konserthus... Den var underhållande och stund tals lite små roligt, och helt fantaskiska sånger, framför allt med Sonia och Sanna, jag har personligen lite svårt med Shirleys röst... det som var bra var att hela konserten besod just av julsånger, hörde att förra årets julkonsert endast var 2st julsånger.



Innan konserten hann jag faktiskt upp på gymmet och körde ett svettigt och intensivt ben pass... kändes riktigt bra. Känns som jag börjar få tillbaka energin på gymmet igen, härligt!
Igår var det meningen att jag skulle gå och träna men en fika på stan lockande mera än att gå och svettas en timme på gymmet... inte bra... men gott var det... hihihi... jag lyckades hålla kosten en hel vecka i alla fall... no good, skärpning! Jag tror inte den där kladdkakan som jag klämde i mig gjorde varken från eller till, jag har lovat mig själv att efter nyår så är det hårdhanskarna på eftersom jag ska upp och tävla nästa år, jag är inställd på ett jobbigt år men kul samtidigt, det är ju tävling som är mitt mål med min träning...
Vågen i morse stod på 62.4kg, alltså -0.9kg från förra veckan... inte så illa pinkat, men så har jag varit hungrig hela veckan som gått också så det märks att förbränningen har tagit fart igen.
Idag blir det Rygg & Axlar och ev. bisceps som ska piskas... sweet... ingen mera fika på stan den här veckan... hehehe.

Oooh vad det kurrar i magen tur att det snart är dags för lunch och därefter en promenix i vanlig ordning.

Ha det gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0