Oiiu det är Fredag...

Åh vad skönt med fredag... och ikväll så vi på fest. Mickes jobb firar 20 år som företag så det blir en påkostad fest, både kunder och personal kommer dit med sina respektive så det blir nog mycket folk oxå så det blir nog jättekul. Det är såå sällan man är iväg på fest eller nåt annat skojsigt så det ska bli riktigt trevligt att få träffa lite folk. Festen ska hållas på Rocklunda där det bjuds på mat och vi får även se matchen mellan VIK-Almtuna, har inte varit på hockey på jättelänge, så det ska oxå bli kul... efter matchens slut så fortsätter festen på Rocklunda. Vi ska vara där redan kl:17.00 så det blir till att gå lite tidigare från jobbet idag så man hinner hem och duscha och fixa till sig lite... man skulle inte klä upp sig till tårna sas det men lite fin vill man ju va.

Igår tränade vi Biceps, Triceps & Mage. Passet kändes bra, fick riktig pump i triceps, sweet. Magen däremot har jag svårt att få kontakt i när jag kör den i cable crossen... får inte riktigt till det, jag försöket igen igår, kände väl lite lite grann... men men övning ger färdighet sägs det så det är väl bara att kämpa på så sitter det nog till slut.

Öningarna blev dem här igår (6-8 reps/övn.):
4 x 12.5/10kg Hantelcurl
4 X 7/5kg Sittande hantelcurl
4 x 16.5kg Liggande på mage på lutandebänk skivstångscurl
4 x 19.kg Tricepspress m. skivstång mot pannan liggandes på bänk
4 x 15kg Push down m. rep cable cross super set
4 x 30kg Push down m. stång cable cross super set
4 á 20st Sit-Ups på bänk
4 á 20st Magmaskin (kommer ej ihåg vikten)
3 x 45kg Mage i cable cross


Glömde skriva in mitt inlägg igår då jag skrev upp min kost att så äter jag Söndag-Fredag, fredagkväll äter jag vad jag vill till kvällsmat, i rimlig mängd och lördag tänkte jag begränsa mig mera, jag har sagt att antingen blir det lite godis eller fikabröd, inte bägge delarna som jag kunde göra förrut.

Hoppas ni får en rikgtig mysig helg och en trevlig andra advent... tänk vad tiden går fort... snart är der Jul!!!!





Kommentarer
Postat av: Wushu Cissi

Hoppas kvällen blev riktigt bra!

2009-12-05 @ 04:47:37
URL: http://ceciliamoberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kjolen är köpt på Jenny P (tror jag den heter). Har haft såå svårt att hitta en snygg kjol som passar mig, men den blev toppen. Tack för det =). Kämpa på du med! Du verkar väldigt målinriktad och håller dig till dina planer =), bra jobbat. Jag har lite svårt att hålla mig till min kostplan ibland..hihi..men det är bara att kämpa! Ha det gott! Kram

2009-12-09 @ 20:56:45
URL: http://metrobloggen.bellaakesson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0