Skärpning till jul...

Ja nu har jag tagit tag i min kost igen, har varit lite slarvig med kosten sen operationen, men tänkte jag köra strickt fram till jul i alla fall så får vi se om det ger några resultat... känner mig inte nöjd just nu när jag ser mig själv i spegeln så då är det lika bra att göra nåt åt det. Jag vet att man måste ha lite "hull" för att kunna bygga men det får inte vara för mycket...



Mitt kostschema som jag tänkte köre efter ser ut så här, började i måndags (30/11):

Frukost
Omelett på 2st äggvitor m 30g röktskinka
150g Kesella med Fun light
3st BCAA
1st D-vitamin
1st Berocca
Mellanmål
30g Protein
1st Frukt
5g Rapsolja
2st Omega 3
Lunch
100-120g Kött, kyckling eller fisk
Grönsaker fri mängd
5g Rapsolja
Mellanmål
30g Protein
1st Frukt
5g Rapsolja
2st Omega 3
3st BCAA
Middag
100-120g Kött, kyckling eller fisk
Grönsaker fri mängd
5g Rapsolja
20-30g Bulgur, ris eller pasta (dem dagar jag tränat)
3st BCAA

Vikten låg i måndags på 63.3kg.


Igår körde jag Axlar & rygg med min Darling... fick bra kontakt i axlarna, jag körde med lite lättare vikter och 8-12 reps per övning, jag ska nog köra lite lättare just på axlarna nu ett tag fram över för att se om jag får bättre resultat, tycker att jag har stannat av i utvecklingen just i axlarna.

Vi körde följande övningar igår (8-12 reps/övning):

4 x 5/4kg Hantellyft åt sidan raka armar
4 x 16kg Militärpress skivstång ståendes
4 x 19.5kg Drag åt hakan m. skivstång
4 x 6kg En arms hantellyft åt sidan rak arm
4 x 7/5kg Hantellyft armarna rakt fram
4 x 15kg Axelpress i maskin
3 x 45kg Lats brett grepp
4 x 45kg Lats smalt grepp
4 x 30kg Dips (hjälp vikt)
4 x 45kg Kabelrodd

Bidde många övningar på axlar ser jag nu när jag skriver upp dem... väx väx väx... hihihihi.


Bild tagen av Micke vintern 2008...

Ikväll är det dags för gymmet igen, motivationen tror jag börjar komma tillbaka... sweet. Jag känner mig även lite piggare, kanske att D-vitaminerna har gett lite effekt.

Nu är det dags att inta dagens lunch, sen blir det en promenad på 30min.

Ha det gott gått folk!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0