Myrer i benen...

Nu har jag bokat biobiljetter till lördagens visning av New Moon... längtar... 

Igår körde vi Ben... passet gick riktigt bra, har fått tillbaka styrkan i benen igen... sweet, nu är jag uppe på dem vikterna jag låg på innan min operation. Det ända som saknas nu är glädjen och passionen till träningen som jag vill ska komma tillbaka... undrar om jag mår så här (ständigt trött & orkeslös) pga av mörkret som vi går igenom nu i denna mörka november månad. Igår gick jag till apoteket och köpte D-vitaminer i hopp att bli lite piggare, det sägs att D-vitamin är glädjens vitamin som vi behöver för att inte bli nedstämda och trötta, under dem mörka årstiderna kan det uppstå brist på D-vitamin då solljuset inte räcker till, solen har man ju inte sett till allt för många timmar av den här månaden, ja ja vi får väl se om det ger nåt resultat, värt ett försök i alla fall. I skrivande stund ser jag att solen tittar fram... lövely... den är varmt välkommen kan jag lova så idag blir nog en promenix på lunchen som det inte blev igår då regnet stod som spön i backen...


Åter till gårdagens benpass...

Övningarna jag körde vart följande (6-12 reps/övn.):
3 x 100kg Benpress sittande med benen rakt fram
5 x 200kg Benpress benen lutandes uppåt = vanliga benpress maskinen
3 x 60kg Benböj i smith maskinen
3 x 9kg hantlar i vardera hand utfallsgång (3 x 20st)
4 x 45kg Benspark


Det kryper i benen idag efter gårdagens pass så jag kan nog vänta mig jordens träningsvärk senare under dagen... gött! Det känns redan som nån har stoppat in cementklumpar i vardera skinka... he he.

Ikväll kör vi Rygg & biceps...


Ha det gott!




 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Sofia Holmner

Tack snälla du va snällt skrivet i min blogg:)

!!! Kram

2009-11-30 @ 09:48:56
URL: http://www.metrobloggen.se/sofiaholmner

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0