God Fortsättning på det nya året...

Då var man tillbaka på jobbet igen efter 2 sköna veckors ledighet. Jag har verkligen haft en skön julledighet, med mycket god mat, massor med godis och massor med slappande och mys... snacka om att man har vänt på dygnet när man har varit ledig... var lite svårt att somna igår och väldigt svårt att komma upp i morse när klockan ringde.

Det har inte blivit så mycket träning som jag hade tänkt mig, jag började ledigheten med att vara förkyld, lite promenader har det blivit i alla fall. På nyårsafton på dagen gjorde vi nåt jättekul, vi åkte pulka. Sååå himla roligt, snacka om att man blir barn på nytt... vi var ett gäng som drog ut på Björnön och åkte pulkai ca 3 timmar, snacka om att man var slut efteråt. Självklart hade vi med oss varmchoklad och ostmackor, mumma, jag rensade även frysen på lussebullar och muffins som vi smaskade på mellan åkningarna.

 
Martin, Micke & Mia      Micke


Mia & Jag



Tyvärr så fick jag och Micke ett lite tråkigt slut på våran ledighet då vi bägge blev magsjuka. Vi var på net on net lagershop i lördags eftermiddag. På golvet inne på net on net så var det någon som hade kräkits som Micke höll på att kliva i... senare på kvällen blev Micke dålig och fick springa på toa ett par vändor och i söndags morse så var det min tur... hela söndagen så låg vi helt utslagna i varsin soffa, jag trodde jag skulle dö där en stund, var sååå jäkla dålig, på måndagen började jag bli lite bättre ialla fall, men varje gång man har ätit så har det svidigt i magen, not fun, igår var första dan som man kände sig hyffsat stark. Vi som hade planerat att vi skulle träna dem sista dagarna av våran ledighet, ja ja så kan det gå ibland.

Det är faktiskt lite skönt att vara tillbaka på jobbet igen så man kommer tillbaka till sina vanliga rutiner. Skönt att få äta normalt igen, och komma i säng i normal tid för det har det verkligen inte blivit nu när man varit ledig, får skylla på JVM (Hockey) som har haft sena matcher.

Nu jäklar åker hårhanskarna på!!! Idag blir det en vända på gymmet efter jobbet, har även gått hit imorse (45min + 45 min hem) sen har vi som vanligt gått en halvtimme på lunchen. Ska gå till Mr Coach nån dag här och få nytt kost schema så nu börjar min resa på allvar fram till scenen, sååå roligt, längtar redan... jag har ställt in mig på att det kommer bli ett jobbigt år men roligt ser verkligen fram emot detta jättemycket, jag är verkligen tokladdad!!! Så nu kör vi!!!

Ha det gött & ta på er ordentligt med kläder när ni går ut för det är inte varmt ute!

Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0