Se upp i backen...

I lördags trotsade vi kylan och åkte ut till Björnön och åkte pulka. Det var lite kallt, -12°, men när man sprang uppför backen så blev man varm... det var endast då man stod still som man frös lite, speciellt om fötterna, det spelar ingen roll hur många par sockor man har så fryser man alltid om fötterna. Vi hade jättemysigt i alla fall, vi (Micke) gjorde upp eld i ett vindskydd som dem har annordnat, där grillade vi korv och drack halvfrusen julmust :o)... mysigt värre, men gott var det.

 
   




I söndags åkte Micke & jag och tränade på City Gym tillsammans med Mia. Jag körde Baksida ben och Bröst + lite mage. Passet gick bra tycker jag trots att det var ca en vecka sedan jag tränade sist.


Jag körde följande övningar (6-10 reps/övn.):
4 x 30kg Liggande lår curl (annan maskin därför lägre vikt än vad jag brukar köra)
4 x 50/60/70kg Marklyft
4 x 12.5/17kg Hantelpress
3 x 30/35kg Bänkpress
3 x 15kg Flys i cable cross
3 x 25kg Bröstpress i cable cross


Oooh vad jag har träningsvärk i svanken idag efter marklyften igår, sweet!!! Jag är inte helt säker men jag tror att det blev ett PB där på 70kg så det var ju jättebra jobbat tycker jag speciellt när jag inte har tränat på över en vecka... stolt!
Ikväll blir det träning på mitt vanliga gym, kör nog Rygg & Biceps, får se hur ryggen känns när jag kommer till gymmet.
Jag har äntligen börjat skärpa mig med maten igen, jag tänkte att jag skulle gå ner lite innan jag går till Coach igen.

Dagens vikt: 63.8kg


Hej svejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0