Starke Adolf...

kanske inte riktigt men jag kände mig grymt stark när jag körde ben i onsdags i alla fall... gjorde ett nytt PB i benpressen... jag pressade upp hela 240 kg, lätt som en plätt, nästa vecka siktar jag på 260 kg... moaaahhaa.

Är lite dålig på att uppdatera bloggen just nu ska försöka bättra mig på det. Lite snabb resumé från veckan... i måndags blev det en vilodag eftersom det blev dubbla pass i söndags... inte bra att träna för mycket. I tisdags spelade vi innebandy, det var många som dök upp i tisdags, kul det blir lite mera fart då, flera avbytare... märks att det är många som har avlagt nyårslöften hihihihi. Framför allt så märks det på gymmet Jeuses va folk det är vissa dagar då man tränar... men om ett par veckor kanske en månad så är det tillbaks det vanliga igen, med andra ord så är det bara vi gamla uvarna som är kvar och tränar. I onsdags så blev det som sagt Ben & Axlar, passet gick kanon bra som ni säkert redan har listat ut... fler sånna pass vill jag ha hehehe. I torsdags körde jag Rygg & Armar det passet gick oxå hyffsat bra, inga nya PB men kände mig ändå stark, jag har mycket energi nu när jag tränar det är härligt... jag har ju saknat det under en längre tid så det känns underbart när jag har fått tillbaka energin igen. I dag och i morgon är det vila från gymmet. På söndag blir det nog både gym och skridskor (hockey) igen, längtar... både till gymmet och att få åka skridskor, det är nog det roligaste som jag kan gör när det är vinter = ) (*big smile*).

I morgon blir det en sväng på stan, jag har inte varit på stan på flera veckor, måste ju kolla om det har kommit in nå snygga vårnyheter i butikerna... ska nog gå förbi Coach oxå och boka en tid till nästa vecka... sen kan det nog bli en fika oxå om jag har tur ;0)...


Hoppas ni får en super skön helg!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0