Trötter...

Jag fattar inte men jag är inne i en period igen då jag är sjuuukt trött. Sängen är alldeles för varm och mysig på morgonen... det är vääääldigt svårt att lämna den för att gå upp och gå iväg till jobbet. I morse när jag gick till jobbet så orkade inte benen bära mig, jag stannade för en kort sekund och kände bara "nääe jag orkar inte gå längre" och då hade jag mera än halva vägen kvar... suck.

I går spelade vi innebandy som vanligt på tisdagar och det var nog det värsta jag varit med om... fy f*n vad tungt det var. Jag går och väntar på "lingonveckan" så jag var jätte spänd och svullen i magen igår, jag kände mig tung som en elefant när jag sprang efter bollen igår, dessutom kändes det som jag sprang i slowmotion... usch det var verkligen inge roligt. Den timmen som vi spelade kändes som ett år... det roliga är att jag ska till Coach idag för fettmätning... det kommer nog inte resultera i några bra värden, men men vad ska man göra, förhoppningsvis så blir det kanon resultat nästa gång jag går dit istället. Jag ska också få nytt kostschema idag så på måndag börjar jag min diet mot Fitnessfestivalen... sweet. Det ska verkligen bli kul och skönt att få disciplin på maten igen.


I lördags var Micke och jag ner en sväng på stan. Vi kollade runt lite i olika butiker på alla vårkläder som fylls på i alla butiker... hittade en hel del snyggt faktiskt, men inte ett enda plagg fick följa med hem. Vi gick även in på Bianco för att kolla lite och där hittade jag ett par schyssta skor som jag tänkte ha på tävlingen i december för halva priset, kanoners. 9.5 cm hög klack... så nu är det bara att öva, jag är ju en gympadojor tjej så 9.5 cm är väääldigt högt vill jag lova... men men med massor med övning så ska det nog gå... har ju ca 11 månader på mig... hihihi.

 

Efter vi har varit hos Coach idag så blir det gymmet, jag tänkte köra Axlar & Triceps idag.


Ha det gött allihopa!


Kommentarer
Postat av: Kristin

Åhhh snygga skor=)

2010-03-08 @ 14:41:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0