Fröken tröttmössa...

Usch vad trött jag är idag. Gick och la mig lite sent igår kväll, var ju tvungen att kolla färdigt på Johan Falk filmen som gick på 4:an igår. Jag såg förra filmen som visades förra veckan oxå, tycker dem är riktigt bra faktiskt för att vara svensk film, har annars lite svårt med svenska filmer, men dem här är riktigt bra.

Igår blev det träning för hela slanten vi började dagen med att åka och träna på gymmet på förmiddagen, tränade Bröst, Baksida ben och Sidan av magen... det var ett ganska bra pass, kände mig nöjd när jag åkte hem från gymmet. Efter gymmet gick jag till H&M och köpte mig ett par nya tränings byxor, behövde verkligen ett par nya då min gamla har blivit lite taighta... Oopps! Väl hemma käkade vi lunch, sen vilade vi lite i soffan och sen var det bara till att ladda om för 2 timmars skridsko åkning... så himla roligt. Det var premiär åket för i år/vinter. Vi brukar åka skridskor på vintern, i alla fall 1 gång i veckan brukar det bli men som sagt i vinter har det inte blivit något.





Jag har varit lite dålig och uppdaterat min blogg den senaste veckan... men tränat har jag gjort kan jag lova. Nu när det är snö ute så blir det till att gå till och från jobbet, så det blir en promenad på 90min + 30min på lunchen varje dag, skulle jag nämna det för min Coach skulle han nog tycka att det är på tok för mycket cardio per dag. Jag har märkt det på kosten, det är svårt att veta hur mycket man ska äta när man går ca 2 h om dan + styrketräning, just nu tror jag att jag äter alldeles för lite men men nästa vecka hade jag tänkt boka tid hos Coach så får han fixa till kosten...  


Så här såg förra veckans träning ut...

Träning V.2:
Måndag- Axlar & Biceps
Tisdag- Vila (skulle ha kört innebandy men hade ont i huvudet)
Onsdag- Ben & Mage PB i benpressen 220kg!!!
Torsdag- Vila
Fredag- Rygg & Triceps
Lördag- Vila
Söndag- Bröst, Baksida ben & Sida mage + 2 tim Skridsko åkning (sååå otroligt kul)


Med tanke på att det blev dubbla träningspass i går så blir det vila från gymmet idag och i morgon blir det innebandy som vanligt på tisdagar på onsdag är det gymmet som vanligt igen, benens tur att piskas.

Jag börjar känna mig lite stel i benen efter gårdagens skridskoåkning... sweet!


Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0